-->

♡ kehidupan ku ♡

Friday, January 27, 2012

CINTA

Cinta itu boleh hadir dengan sendiri dan pergi dengan sendiri
Cinta kadang-kadang perlu dicari kadang-kadang
hadir sendiri
Memang indah pabila menikmati cinta
Akan tetapi memang sakit dan pahit pabila
Cinta itu pergi ibarat 1000 pedang menghunus lalu
ditusuk terus ke hati begitu sakit sekali pabila merasai
CINTA
Posted by ASHRAF(ACAP) at 1:12 AM 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Monday, January 23, 2012

AKU,KAMU DAN DIA

Bukanku sengaja ingin pergi tanpa meniggalkan sebarang khabar berita
tetapi AKU pergi kerana ingin melihat KAMU bahagia bersama DIA
AKU tahu AKU tidak layak untuk mendapatkan cintamu
oleh itu AKU membuat keputusan untuk mengundur diri
demi kebaikan kita semua


Semasa AKU membuat keputusan meninggalkan KAMU
AKU punyai 2 pilihan HATI=INGIN BERSAMAMU
OTAK=INGIN MENINGGALKANMU
AKU memilih untuk ikut kata Otak

Setelah sekian lama meninggalkanmu aty AKU terus meronta
ingin bersamamu oleh itu AKU terus menyuruh cik jari
membuka FB KAMU dan melihat keadaan KAMU
AKU ingin bersamamu kembali oleh itu AKU terpaksa menyamar
supaya dapat mendekati KAMU
akan tetapi KAMU lebih cekap dari apa yang AKU sangka
KAMU mengetahui tentang identiti AKU lebih awal
AKU ingin sekali meminta maap kepada KAMU
AKU taw AKU bersalah terhadap KAMU
jujur AKU ingin bersamamu AKU
ingin berada di sampingmu tika KAMU sedih
atau gembira itu sahaja yang AKU ingin
But
AKU taw sume perkara itu tidak akan mungkin terjadi
biarlah sume itu menjadi angan2 dan mimpiku
kerana suatu benda itu bermula melalui angan2 dan mimpi

Posted by ASHRAF(ACAP) at 10:25 AM 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

3 MINGGU DI SEKOLAH

Assalamualaikum...hah i think i want tol tell u all about what happen at school..Nak taw x actually lpas msuk je sklh umi stret daftar acap suh msuk TUSYEN BISTARI dkat JASIN...Kira ok r tusyen at si2 First day msuk je an macam x percaya r dpt jmpe dengan Dhira kwn fb Muaz mcm plik an haha...But x tgur sgt r ala mklum r kwn FB je mls r nk fikir.....

Anyway dkat sekolah an mcm2 berlaku yelah rase mcm x percaya pegang Jawatan Besar at Asrama jujur penat and susah ne xnyer pagi2 dh kne bgun pkul 5 and kjut sume F5 bgun nasib bek r dyeorg phm and snang nk bgun..Itupun kerana warden dh tetapkan undang2 baru sume plajar wajib turun solat berjemaah kalau tidak kene denda haha....But denda dye bgus aw kne jadi imam,muazzin and yg gsew pling bgus r sorg bce quran and sorg agy translate....Hurm 2pun kira bgus r Form 5 xlme agy Form 4 msuk xtawlah cmne perangai dyeorg


KETIBAAN FORM 4

Hah yg ni r gsew pling bez orientasi kali ni orientasi berbeza dgn taun lpas coz taun lpas xde r cmpur orientasi aspura and aspuri but taun ni kira longgar r but yg xbeznyer aspura Form 4 xbley nek blok Form 5 so dh xde r sesi beramah mesra dgn Form 4....

PENCETUS PERGADUHAN
Hanya pasal sembahyang hampir berlaku satu pergaduhan ceritera bermula Si A kaco Si B(imam) solat hajat pabila si C nmpk Si A kaco Si B solat pe agy si C pun sepak r Si A then Si A mengerang kesakitan keesokannya Si A xpuas dan bawa kwn2 kew sklh konon nk belasah Si C nsib baek r Kapten pat lapor pada warden akan ketibaan kwn Si A dan Si A pun kne r mrh ngan warden and xtawlah pe nsib dye mybe kne buang oztel kot....
Posted by ASHRAF(ACAP) at 10:04 AM 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Monday, January 2, 2012

LAST DAY

Like u all know that my time for couple is nearer expired so i brave myself to admit to Nabilah that i like her but i dont get his heart so i decide to take her as last gurl i want to couple...So my chance is gone....and i think i need much time to think about study so from now on NO MORE GIRLS......I think thats is the right way even my (kwn tyme kecik2) pun say like that and want to change her number phone....I think i want to do like that r and i wiil start now...so for my friend i think u know which number u can call me right....
Posted by ASHRAF(ACAP) at 10:07 AM 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

Sunday, January 1, 2012

MEET OUR NATIONAL SPACEMEN

Assalamualaikum story starts when Abah say that i need to attend KEM MOTIVASI RIANG RIA...I juz follow je...At kem i found my frenz at ICT kem Aiman and AMirul so now i have a gang haha...U all want to know something act b4 start Camp i text with nabilah while texting there is an old man  tell me to ala ikut satu baris ngan kursi mulanya aq xnk but ble pak cik uh mcm dh kecik aty jujr aq serba salah so i decide to seek for forgivness U all want to know what he says to me...eh minx maap tyme rayalah....dh r 2 ckp pnye kuat agy mmg sje nk mlukan aq.....xpe pak cik seb bek r sabar lau nk ikutkan nk aje mlukan dye dpan krew2 coz Abah pnye jabatan yg anjurkan this program...


Ok this program starts with motivasi ala there must be crying right while being motivate....Kira ok r but the second motivator is the best MR. MUSTAPHA from HIGH SCHOOL bhasa mmg tinggi r
                                                                                Realistik
      Eq/iq
          Matang
         Agresif
          Jati diri
             Analitikal


         Cemerlang
            Intlelektual
Niat
Taat
    Agama

DOSA
AKAN
             TERKUMPUL
           IMPAKNYA
 NANTI
   GAGAL


Hah amacam ok x haha....Pas 2 ad r jmpe Dr Sheikh MUszaphar Shukor...mcm2 soklan dyeorg tnyer..cthnyer an Malaysia terpaksa spend 2.5 million us dollar for 1 people...Thats really a lot of money...Then i ask about his month salary he juz say ALA KADAR but my father told me one hour he speech he get 5 thousand that juz for 1 hour k....After that our CM(Chief Minister) came and i really dont believe that i will see Safiudidn my old classmates at SK DATO DEMANG HUSSIN. He dance at the stage haha but preety amazing...Then lastly i had been interview with RTM haha its so great coz i will be on TV but at the night i came back to house all our electricity supply is off...So i miss to see my face at TV huhu.... But its a great day





Posted by ASHRAF(ACAP) at 11:22 AM 0 comments
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest
Newer Posts Older Posts Home
Subscribe to: Posts (Atom)
Cloudy With A Chance Of Sun

BERCELOTEH

Robbie Williams - Better Man

THE PERSON WHO I LUV MOST

THE PERSON WHO I LUV MOST
I LUV U SO MUCH UMI AND ABAH

ADQ AQ YG BIJAK BERSYARAH

ADQ AQ YG BIJAK AND HANDSOME

ADQ AQ YG TMEY AND SWEET =)

THE PERSON WHO I LUV MOST

THE PERSON WHO I LUV MOST
ADQ AQ YG TMEY =)
Electricity Lightning

About Me

My photo
ASHRAF(ACAP)
Life is simple
View my complete profile

Kwn Tyme Kecik2

Kwn Tyme Kecik2
NuRuL AiSyAh

kwn aq yg kadang btul and x btul

kwn aq yg kadang btul and x btul
MuAz SuHaImI

my pembimbing at sultan

my pembimbing at sultan
HaSlaN GhAfFaR

Followers

Blog Archive

  • ►  2017 (1)
    • ►  September (1)
  • ►  2013 (11)
    • ►  November (1)
    • ►  April (2)
    • ►  March (2)
    • ►  February (6)
  • ▼  2012 (20)
    • ►  December (4)
    • ►  September (2)
    • ►  August (1)
    • ►  July (2)
    • ►  June (1)
    • ►  May (1)
    • ►  April (1)
    • ►  March (2)
    • ►  February (1)
    • ▼  January (5)
      • CINTA
      • AKU,KAMU DAN DIA
      • 3 MINGGU DI SEKOLAH
      • LAST DAY
      • MEET OUR NATIONAL SPACEMEN
  • ►  2011 (31)
    • ►  December (5)
    • ►  November (3)
    • ►  October (1)
    • ►  August (5)
    • ►  July (1)
    • ►  June (5)
    • ►  May (3)
    • ►  April (1)
    • ►  March (1)
    • ►  February (5)
    • ►  January (1)
  • ►  2010 (19)
    • ►  December (5)
    • ►  November (8)
    • ►  October (6)

ting - tong

muke cm setan kan? hahaha ;DD *no edit*
wan aida natasya
syaff azhar
Picture Window theme. Powered by Blogger.